Sunday, March 07, 2021

La Multi Ani!

Nu țin minte când ne-am cunoscut prima dată că eu aveam probabil câteva zile. Dar știu sigur ca m-ai iubit din prima zi. Am simțit asta toata viața.

Primele amintiri pe care le am cu tine sunt când aveai părul lung si negru ca pana corbului – Andy urma sa îl aibă la fel, mai târziu. Toate fetele din familie îl aveau scurt si făcut “permanent”, dar al tău era lung, negru si iți curgea lin pe spate. Mereu m-am gândit ca așa ai fost mereu: cu bun simț si eleganță, ai sfidat orice regulă si conformism, si ai ales mereu sa fii tu însăși, altfel … Asta am admirat mult la tine. 

Mi-aduc aminte că îmi doream din suflet sa port si eu ochelari, ca tine. Mi se părea ca ești așa de interesanta cu părul lung si ochelari cu lentile fumurii. Astea aveau a mă fascina mult timp cat mi-am căutat si eu o identitate.  

De multe ori copiii vor să fie mai aproape de mătușa lor decât de părinți, pentru ca mătușa nu ii ceartă, nu ii disciplinează. Ii iubește necondiționat si ii răsfață cu orice ocazie. Așa ai fost tu pentru mine și ești, și cu 46 de ani mai târziu. Mereu te-am simțit aproape și ți-am căutat si apreciat sfatul.

Mereu m-a uimit si atras puterea ta de a reveni la normal după multe tragedii repetate. Din multele pierderi din viață ta ai revenit mai puternică, mai senină, mai frumoasă, mai tânără … Calmul si dorința ta neclintită de a merge mai departe, in ciuda tuturor neșanselor m-au călăuzit in multe decizii din viață mea.

De ziua ta îmi amintesc de drumeția asta minunată pe care am petrecut-o împreună, parte din aceeași familie nebunatică, tu – mereu ancora si tărâmul calm al tuturor tribulațiilor noastre, a tuturor celor din jurul tău; noi – mereu îndreptându-ne spre tine, ca spre un far călăuzitor.

Rodi, iți mulțumesc din inimă pentru tot ce ai fost si ești pentru noi toți! Iți datorăm atât de mult că nu vom putea sa te răsplătim vreodată. Mă rog sa fii răsplătită tu însutit cu sănătate, putere fizică, siguranță financiară și nu numai, dar mai ales cu liniște si pace in toți anii (mulți pe care ți-i doresc!) care vor urma.

Te iubim, cu dor si drag, mereu

Si, pandemie sau nu, păstrează credința că ne vom vedea curând. La mulți ani, te îmbrățișam cu drag! 

No comments: